Оржицька районна рада
Оржицький район, Полтавська область

Звітує Лубенська ОДПІ

Переглядів: 364

За 6 місяців  ц.р. платники Лубенської ОДПІ поповнили бюджет на 821,1 млн. гривень

У січні – червні 2018 року платниками  Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області сплачено до бюджетів усіх рівнів  майже 821,1 млн. грн. платежів, в тому числі до державного бюджету – близько 331,5 млн. грн., до місцевих бюджетів 489,6 млн. грн. 

У розрізі основних платежів забезпечено надходження  : податку на додану вартість –147,8 млн. грн.,  податку на прибуток підприємств – 23,7 млн. грн., податку на доходи фізичних осіб – 418,1 млн. грн., військового збору  28,3 млн. гривень.

За  I півріччя  поточного  року  бюджети територіальних громад  поповнилися на  489,6 млн. грн. платежів. З них: податку на доходи фізичних осіб надійшло –312,4 млн. грн.; податку на майно – 87,0 млн. грн.., в тому числі земельного податку та орендної плати – 83,0 млн. грн.; єдиного податку  -73,7 млн. грн., в тому числі: з юридичних осіб – 5,2 млн. грн., з фізичних осіб – 35,3 млн. грн., з сільськогосподарських товаровиробників, у яких  частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 33,2 млн. грн.; акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 8,5 млн. грн.. У порівнянні із відповідним  періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до місцевих бюджетів майже на 20,6 відсотка.

За I півріччя ц.р. платникам податків відшкодовано з Державного бюджету України податку на додану вартість в розмірі  майже 45,0 млн. гривень.

Також сплачено 320,2млн. грн. єдиного соціального внеску.

Лубенська ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області

За 1-е півріччя 2018 року за публічною інформацією до Лубенської ОДПІ звертались 10 раз

За січень – червень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 9 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .

Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ та щодо рахунків на сплату платежів до бюджету.

За результатами розгляду 9 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів переадресовано належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування,  на 2 запити надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було  відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації.

Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я. Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

Аналіз надання адміністративних послуг за січень - червень 2018 року

За січень - червень 2018 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 80413 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 14695 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 6362 громадянина, 21 громадянин звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.  Надано 4323 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

Також, фахівці Центрів надали 847 витягів з реєстру платників  єдиного податку, видано 90 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 560 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів. Зареєстрували 584 платника єдиного податку, 814 книг обліку розрахункових операцій, 523 книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 290 розрахункових книжок, зареєстровано 130 реєстраторів розрахункових операцій.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Людмила Шкуда
начальник відділу
обслуговування платників

« повернутися до списку новин